sobota 14. júna 2008

Update

Projekt už beží dva týždne a Boh ma veľa učí už teraz. Modlím sa, aby som mohol byť sústredený na to, čo má pre mňa pripravené a naplno využívať, čo mi ponúka tu v G-burgu. Dúfam, že moje myšlienky budú zrozumiteľné, lebo som ich písal dosť narýchlo :)
Asi najviac ma oslovili tieto veci: smäd po Duchu Svätom, ako túžba ísť stále ďalej a neostať stáť na jednom mieste; Boh ma miluje a kričí to na celpé nebesia, obnovuje ma v láske, je uprostred mňa. To je moje dedičstvo, ktoré som zdedil vďaka Ježišovi, keď zomrel na kríži za mňa, za všetkých. Je to dedičstvo, ktoré máme cez vzťah s Ježišom a je tu stále, či to cítime, alebo nie a nič to nemôže ovplyvniť, žiadne naše skutky, či som dnes ráno mal štíško, alebo nie. Jednoducho je to uprostred mňa, či to cítim, alebo nie a nemôžem si to nijako zaslúžiť. Milosť a lásku potrebuje každý tú istú, v takej istej miere, či je to obyčajný človek na ulici, alebo super skúsený misionár.
Jn 17:22-23: Ježiš tu hovorí, že ide zomrieť za nás, za to, aby ako Boh miloval Ježiša, aby miloval tak isto nás. Boh sa teraz na nás pozerá skrze Ježiša a Jeho lásku k Ježišovi, ktorý je dokonalý a myslím si preto, že Boh sa na nás teraz pozerá ako na dokonalých - pretože naše hriechy ostali na kríži.
Sof 3:11,15,17 - Boh nás obnovuje vo svojej láske, jasá nad nami (v angličtine je to napísané, že hlasno spieva, kričí) o Jeho láske k nám...

Žiadne komentáre: