streda 4. júna 2008

Projekt začal

Projekt už pár dní beží a Boh učí veľa vecí. Spoznávam trochu aj seba tak z inej strany a vo veľa veciach sa musím spoliehať na Boha, jednoducho robiť veci s Ním, lebo sám by som to nezvládol. Na začiatku, v prvý deň projektu som mal pocit, že bude pre mňa ťažké zapadnúť medzi ostatných, pretože pre mňa, ako jediného neameričana tu, je niekedy ťažké sa rozprávať s ostatnými o veciach, ktorým vôbec nerozumiem (rozumiem slovám, ale neviem, o čo ide). Modlil som sa za to, povedal som si, že musím aj v tomto nechať všetko na Boha a On sa o to určite postará. Na ďalší deň sme robili super aktivity, kde bolo veľa priestoru sa rozprávať medzi sebou a bolo to super. Boh sa naozaj postaral veľmi dobre.
Včera sme medzi sebou trénovali šírenie evanjelia, čo bol vlastne začiatok našeho praktického tréningu. Tiež je to celkom zaujímavé robiť v angličtine :) Aj v tomto sa musím spoliehať na Boha, že to bude riešiť a budem tak môcť lepšie sa zdieľať s ľuďmi. Môžete sa za to modliť.
Dnes sme mali druhú skupinku (descipleship group). Hovorili sme každý o sebe, svoje svedectvá a o našich životoch. Spoznali sme sa znova lepšie a je fajn, keď vieme o sebe, kto cez čo prešiel. Boli to super príbehy, ako Boh konal v našich životoch.
O chvíľu príde ďalší deň, pôjdem do práce a poobede ideme na baseball, tak som zvedavý, či tomu pochopím :)

2 komentáre:

Tomas povedal(a)...

"discipleship" sa to pise...

JanyC povedal(a)...

ci jeho...ok opravim :)